Followers

April 18, 2012

hujan itu menyeronokkan ^_^


alamak !
da lambat la nak g opis...
tapiiiii......
hujan la plak ...waaa...
da keta xda kawan pinjam..
g mana ni hurrm ???? nasib da motor !
tapiiiii....HUJAN ! nanti basah...waaaaaaaaaaa....
mcm mane ni..
alahai tawakal la dgn ketentuan ALLAH..
hehe..
sian kt member rumah aku terjebak skali..
ape lagi redah jea la..
hehe..yang lawaknye..
sambil turun tangga aku baca doa QURSI.dgn peluh2 xthu ape nak jdi..,
2 mmg da jadi kebiasaan aku sebenarnye...
turun2 kawan aku ada bju hujan ?? haaaa ? die amek mne ??
ooo..kat mto die ader bju ujan rupanye..moto die rosak jdi kiteorg naik motor skali la.
aku ???? 
basahla eden macam ni..
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawaaaaaa..
lagi panjang la merengek aku...
xnak jadi mcm kotak ni !!!
basah kuyup ...
jadi aku dgn xtersengaja bukak la site motor dengan harapan ada baju hujan lebey tok aku..
tp setahu aku..aku mmg xnah bli bju hujan sebelum ni...
dlm site moto aku pon slalu kosong jew..
hurm..tgk lukkkk ~
YA ALLAH !!!
ader baju hujan..jenama GiVi lg k..
hahahahah...tersenyum la aku,.,full set k skali seluar...
bantuan dr allah agaknya..
thanx kpd allah..
aku bersyukur padaMU..
selalu mendengar luahan hati hambaMu ini..
aku n kawan aku pandang same sendiri..
hehe..tergelak sesame...
sonok aku ari ni walaupon hujan...
hujan rahmat..ape lagi..
Jom redahlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........!!!!
............................................................................................................

hujan agak lebat la...
aku redah jea la...
da ader baju hujan kan..
haha..tapi thu la highway ble hujan mcm mne...
jem !
sesape yg nek motor ni rase tertindas la sket..
heeee ~ jeles nak wat mcm mane yg ni je aku mampu setakat nie !! tp bersyukur la..
ader gak transport nak g keje..heee~
bersyukur...bersyukur  ^_^
sepanjang aku n kawan nak g opis byk pulak halangan ari ni..
dgn jemnye...
terlanggar side mirror org...
heee..bkn x expert bawak moto..
tp xlarat nak imbang motor...
kawan aku berat sgt...hehehe
ampun yattt....
slalu aku lau g nek moto bergaya ja aku selit...
xnah kene...lau nek sorang la...hahaha..
tapi alhamdullillah..
aku n YAT slamat sampai ke opis..
same2 tersenyum...
ase bahagia jap ~
dgn malu2 aku bukak baju ujan givi 2,,,
hehe..tp dgn bangganya aku xbasah sket pon k...
thanx tuk EJ sebab letak bju ujan ko 2 dlm motor 2..
korang jgn igt baju ujan 2 jatuh dr langit lak..hahaha ~
LU KENA BEB ...
pas punch card..bkn masuk terus...
makan luk kt mamak..hahaha
kemestian...n menu yg same ari2..

nak thu ape ???
tadaaaaaaaaaaaaaa....
hik2...
*milo kosong suam 
*roti telur satu !!!!
sedap woOo...mkn panas2 !
kenyang jea trus masuk opis...
ase nantok la plak..
kan best lau dapat tido mcm mieow2 nie ~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
eeeee...jelesnyeeeeeeee ~
siap peluk bear2 lg !!!
xadil2...
xnak bagi tido jom exercise sambil tulis blog !!!
jap2 g la wat breakdown ^_^
hahaha..bye2

2 comments:

  1. hari ni hujan gak kat sini.. adik padlie gi opis pakai baju biasa.. sampai klinik baru tukar.. perhimpunan bulanan jabatan padlie pun buat kat meeting room je..

    ReplyDelete
  2. hehe..
    siap tukar bju...
    nek motor gak ke ?

    ReplyDelete