Followers

April 15, 2012

~aku bukan Si addicted update blogger~


16 april 2012 :

macam biasela kat opis..hehe
tingin pulak nak update my lovely apple hijau ni..
lame jugakla kan aku xupdate...kadang2 seminggu sekali,sebulan sekali n 2,3 bulan sekali..
mcm nie la kehidupan aku..kerja yang xmenentu mase ni..
hurm..ni pon nasib baik sbb aku xshooting..blh la sesekali update blog kesayangan aku ni..hehe
da bersawang pon..ayoyo...cpt2 mulakan mencuci sekarang..heee ~ (^_~)
haaaa..kan wangi n bersih sikit...


aku ni walaupon xda shooting drama or film
tp aku ader part time jobs k...
haha...wat comercial mamee slurpp k dengan shaheizy sam hero malaya 2...waaaa 




~ he is nice man to me...
xsombong...senang bekerja dgn dia,,,
xcerewet n banyak songeh mcm sesetengah artis yang lain 2..
hurm xnak la sebut name die kang terase plak ..xpasal aku lak yg kene saman...chOooooiiiii ~

n sebenarnya aku tengah tunggu nak roll next job drama
tajuknya "TAKDIR QISMAH" n barisan pelakon lau xsalah heroin LISDAWATI n then rozita che wan.. 2 antara name2 besar dlm drama ni la.. ..akan dtg di TV3...
tengok tau...
LOVE U ALL..Muahhh !



No comments:

Post a Comment