Followers

September 21, 2011

marah !!! xadil tuk aku !!!


hurm....
bulan nie aku diberikan dgn bermacam2 dugaan yang menyedihkan
n menyakitkan hati aku..
ntahla nie dugaan untuk aku agar tidak melupakanNya kot...
subhannallah...
hari nie pagi2 nak g keje dah kene marah...
ok fine ! mmg salah aku ! tapi xyahla marah aku macam budak2
yang bru umur belasan thn...aku dah 23 k !!


aku pon ader maruah n perasaan..
smalam pon mcm 2 !
bkn aku xbuat keje yang nak marah mcm aku buat salah besar
spt MEMBUNUH !!




Kadang2 timing gak aku...
tapi sabar...
aku xperfect...n aku bkn xcuba tuk brubah..
tp sabar la der ! bkn blh brubah secara mendadak..
I'M NOT A HICPORITE !!!
dan sesape pon xperfect n akan buat slh jugak..
jgn nampak salah aku jea..
salah sendiri ader nampak ???

ble aku tgur cakap aku nak menang..
aku just bg opinion aku...
salah ke???
sbb aku ble di tegur aku pon terima lau mmg salah aku..

hurm..
think logical la. ..nak jadi leader bukan senang
n bkn harus marah2 jea..
bukan yang sume kite wat betul k...
aku harap berubahla...
pikir salah sendiri sama...
aku byk tolak ansur n mengalah....
ader aku ungkit kesalahan yg pnh ko wat..
xderkn ??? tp kalo aku.. pndai ko ulang byk2 kali...
tht enough k !! aku da muak dgn ungkitan ko tu !!


tlgla hormati aku....
ader had untuk aku bersabar..
malas aku nak pikir..kadang2 menyakitkan hati..
let bygones be bygones la..
wlaupon sebenarnye aku terase sangat dgn layanan yang berat
sebelah..
aku accepted !!!
aku sedar !!
terima kasih untuk segalanya.......


bye..bye..

4 comments: